joi, 3 iunie 2010

Rugaciunea mea de azi...




Vad, vad Doamne tot ce-n juru-mi se arata…
Pacatul ne umbreste, e cea mai mare pata…
Tata, ochii tai sunt prea frumosi sa vada raul din aceasta lume
Dragostei Tale sa ii rasplatim cu ura, batai si inselaciune?
Iarta-ne o Scump Parinte, am pierdut cu toti controlul
Ia-ne Tu, condu-ne, al Tau este viitorul
Plang, lacrimi se strang, stiu k le numeri pe toate
Sufar pentru toti in care vad doar rautate…
De multe ori eu te-am chemat in inima-mi sa-ti odihnesti piciorul
Nu-ntelegeam mesajul Tau, acum stiu: nu-mi era curat “covorul”
Iti ceream sa te asterni, pe pacat , pe nedreptate,
Azi am spalat mizeria, sa stai aici, de-acum se poate.
Jertfe n-am sa-ti multumesc pentru-ndelunga Ta rabdare
Pentru darul Tau ceresc, pentru`a Ta rascumparare.

Un comentariu: