vineri, 4 iunie 2010

Ultimul geamt al cutremuratoarei nopti


Totul a inceput cu ultimul geamat al cutremuratoarei seri…déjà vedeam coltii obositei nopti, simteam atmosfera apasatoare a cosmarului in care pribegeam de aproape un ceas…glasul mi-era sters…privirea rupta de realitate…ce vedeam?
Din senin ochii mi se numeau inculpati…faceam parte din macabrul tablou al stricaciunii umane..pur si simplu, prezenta trupului mi se numea “vina”…am primit sentinta…sunt un muritor ca voi si totusi atat de diferit…te-ai intrebat vreodata de ce majoritatea cuvintelor care incep cu “M” imi displac?de ce sunt asa multe incat voi incepe sa numar si nu voi mai termina?...pentru inceput ar fi: moarte, macabru, minciuna, mila, maladie, masca, mizerie, miros urat, mucegai, mahmur, mafiot, malefic, masochist, si altele, si de ce am o inclinatie aparte pentru cele care au la baza litera “I”?De aceea, pentru ca pe cand inca de la nastere imi cadeau “Margele” de picuri din ochi, cineva le transforma cu darul “Iubirii” in zambete.Atunci cand greseam si “Minteam”, nu din propria initiativa parintii ma “Iertau”…El imi dadea “Importanta”. Atunci cand mergeam pe strada si pasii imi erau strambi si inima “Murdara”, El ma lua de brat, si ma “Izbavea”, dandu-mi pace si liniste. Cand ajutor ii ceream confuntandu-ma cu anumite “Masti” omenesti, El ma “Initia” si imi dadea “Iscusinta”…intelepciunea El m-a invatat. Cand inima mi se zbatea in “Mocirla” de pacate, El ma ducea la drum de lumina, curata pacatele si le facea un alb “Imaculat”…inca te intrebi despre ce vorbesc, si de unde atata antipatie si simpatie pentru niste litere?
Traim intr-o antiteza nemarginita, in care asemeni unui basm , dorim ca binele sa invinga raul…de ce litera “M”? a fost ideea lui Mamona, sa se dezbrace de slava frumusetii ceresti….ne umple capul cu “Mizeria “ lui si in fiecare zi cerseste la usa inimii noastre “Mila”, “Murdarindu-ne” apoi cu pacatele lui nascatoare de “Moarte sufleteasca”. De ce sa fiu in stransa legatura cu “I”? Isus e “Iubire” “Iertare” “Infinitate” Iradiant cu dragoste” este “Incomparabil” Isus e Isus.E nevoia noastra zilnica.

Un comentariu: