marți, 1 iunie 2010

Vorbe exceptionale, piedici cu semne de intrebare


Ridic o spranceana in acelasi timp cu un semn de intrebare. Nu e primul semn, este infinitul din necuprinsa mare de interogare.
Un pas cu capul sus, altul morocanos, astazi invatam mersul pe jos.Nu pentru ca ar fi prima oara cand ne miscam, ci pentru ca stagnam de multe ori cand stam.
Fluturi de picaturi zboara prin natura…ce zi trista, ce culoare pala….fluturi incolori…o zi plina, una goala.
Mi se spunea demult, ca omul are doar 2 neuroni.Raspuns gresit.Are mai multi decat putem noi numara.
Au mai incercat altii sa ma convinga cu ardoare despre teoria lor ateista careia ii slujesc devotati de cand au auzit k numai e crestinismul “la moda”.Reactia mea?Adversa.N-am dat ochii peste cap, n-am fost socata. Am spus doar:Nu exista, nu exista asa ceva.
In fine, o vorba aici o vorba acolo, déjà sunt doua.
Ce mi s-a mai spus?
De ce sa nu minti cand oricum societatea te fura?!Bea si tu din cupa lor o picatura.Nu stiam niciodata de ce nu support sa mi se aduca un pahar cu mainile prinzandu-l de sus.Am stiut eu ca niciodata nu voi suporta manjiturile. E ca intrebarea puerila pe care multi parinti au intampinat-o:”-Mama de ce sa ma speli, cand maine iar ma voi murdari?”
Multe vorbe in joc, si totusi jocul decide sa mai stea o tura.
-“Frumos, foarte frumos arati astazi.Parul iti sta superb.” Am vrut sa spun , dar poate a fost mai bine ca m-am abtinut.La fel imi statea parul si ieri cand trecand pe langa zidul frecventat de multe mazgalituri, cineva radea in urma mea crezand ca urechile uneori le port doar ca un accesoriu pentru cap. Cum explic asta?Prefacatorie la nivel mondial.Nu-I da trupului oxigen si-l vei vedea cum adoarme sforaind vesnic.La fel, nu-I da barfitorului subiect de barfe, nu moare fara ele, le poate naste singur.
Terapie intensiva?? Aaaa da…am auzit de asa ceva.Da de ce se tot chinuia un vagabond sa-I explice unui profesor k trebuie sa-si faca ceva analize?Oare profesorul avea crize?Am mers asa o statie mai departe, ascultand discutia fiecaruia in parte.Credeam k vagabondul are chef de glume.Credeam k i se intinde plapuma mai mult decat ii este permis(Atunci chiar m gandeam, ce permis ii trebuie?Cand suntem o tara libera si fiecare are permisul de a vorbi fara a se abtine).Am cascat ochii, era sa inghit vreo trei exemplare umane in urma dilatarii pupilelor.Profesorul era cel suferind.Vagabondul un om simplu dar la fel cum spune citatul: “[…] tot secretul este educatia, Conopida nu este altceva decat o varza care a frecventat facultatea.” Era greu de acceptat dar un sfat bun trebuie luat asa cum vine, netinand cont de sura.
Fabrica de vorbe bune?
Exact asa se numea un om care a facut schimbari majore globale.Nu astepta sa il roage cineva sa spuna ce are de zis.A stiut tot timpul, cum, cand si unde avea sa-si spuna punctul de vedere. Referitor la puncte …de vedere.El a fost si cel ce care a incercat sa ne invete ca fiecare punct de vedere este in realitate un punct de orbire, din cauza ca te face total incapabil de a intelege celelalte puncte de vedere. Filzozofie nula, si adevar total
Te impiedica ceva sa spui ce ai de zis?Invata semnele de circulatie, nu e peste tot –Interzis-.

3 comentarii:

  1. te felicit pentru aceste ganduri, Domnul sa te binecuvinteze si sa-ti dea mesaje, ideii si ganduri ale vesniciei in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.catelus.net/

    Inscrie-te si ai sansa de a castiga premii minunate.

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo Kammy, spit it all out!
    imi place cum scrii:)

    RăspundețiȘtergere